Review: W7 nagellak

Min of meer per ongeluk liep ik W7 nagellak tegen het lijf. Eerst kocht ik één lakje, maar al snel volgden er nog twee. Lees verder om te weten te komen wat ik van de lakjes vind!

IMG_2917


Als eerste kocht ik nummer 96 genaamd Mosaic. Wat een bijzonder lakje! Een lichtblauwe basis met daarin donkerblauwe en gouden glitters. Op de foto draag ik twee laagjes van de lak. De nagellak is relatief dun, persoonlijk vind ik dat wel fijn lakken. Ik vind deze lak erg mooi!





Vervolgens kocht ik nummer 71 Cosmic Purple samen met Salt ’n Pepper. Cosmic Purple is een glitterlak met paarse en blauwe glitters. Het lakje is dekkend te krijgen met ongeveer drie laagjes. Zelf vond ik het effect mooier met een laagje paarse nagellak eronder, dit kun je zien op de foto. Super feestelijk al die glitters!





En tot slot nummer 98 Salt ’n Pepper. Een witte lak met zwarte glitters erdoorheen. Dit lakje doet mij denken aan een kievitsei, cute! Op de foto draag ik twee lagen van de lak, dit dekt voldoende.


Ik vind de W7 nagellakjes een succes! Ze dekken voldoende en hebben een prima kwastje. Ik had liever een iets dikker en afgerond kwastje gezien, dat zou het lakken helemaal prettig maken. De droogtijd is prima, vooral Salt ’n Pepper en Mosaic vond ik snel drogen.

De flesjes bevatten 15 ml en dat voor €2,75! Voor twee lakjes betaal je zelfs maar €5! Ik vind ze leuk! De W7 lakjes zijn verkrijgbaar bij de Op=Op Voordeelshop.

Follow my blog with Bloglovin

14 gedachtes over “Review: W7 nagellak

  1. wat een aparte nagellakjes, echt heel mooi en vooral niet duur!

  2. Prachtige nagellak! wat leuk, ik lees dat je communicatie studeert.. Dat wil ik na de zomer ook gaan doen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  3. Wat een mooie lakjes zijn dit toch! Vooral die eerste ziet er geweldig uit 😀

  4. Ik heb ook w7 nagellak,,bevalt my ook zeer goed,,jouw lakjes zijn ook supermooi!!

    Ik ga dus snel weer naar de Op =op !! Wiehoooe

  5. Pingback: Jaudith | Simpele nail art met striping tape

  6. Pingback: Jaudith | Swatch: W7 62 Sheer Blue

Geef een reactie

