Jaudith

Welkom op mijn blog!
Rare naam denk je misschien? Ik heet gewoon Judith hoor. Maar iedereen die mij kent koppelt mijn naam altijd meteen aan een merk: Audi. Op onverklaarbare wijze heb ik een enorme liefde voor Audi ontwikkeld. Vandaar ook de naam: Jaudith.
Het complete merk is wat mij betreft prachtig. Of het nu om een R8 gaat, Audi manchetknopen of Audi’s commercials, alles aan Audi vind ik mooi.

Wat kun je verwachten op dit blog?
Ik schrijf over alles wat mij boeit. Dit loopt uiteen van communicatie- en marketinggerelateerde onderwerpen tot auto’s en nagellak.
Een vreemde combinatie misschien? Klopt, maar wel een unieke!

Geef een reactie

